thereseeaanderssson

Direktlänk till inlägg 6 april 2016

Tillbaka blick från sommaren 2015

Av Therese Andersson - 6 april 2016 16:51

Börjar längta otroligt mycket nu på sommaren, gud vad vi ska göra saker. Efter jag har sommar jobbat då haha! Men ska verkligen ta vara på sommaren iår, och inte bara ligga i sängen.. Dock så kommer jag ju förmodligen va ledig i ett år så kanske inte behöver ta vara på så mycket då jag har tid för att göra saker men ut i värmen ska man ju, och bada. Umgås mycket med familjen och pontus. Här får ni lite bilder, blir typ tårögd då jag går igenom själv haha...

                                                                         

 
 
Gurkmaffia

Gurkmaffia

6 april 2016 21:56

Hejj! Jättefin blogg! Kika gärna in och lämna en kommentar på våran :)

http://www.gurkmajonas.bloggplatsen.se

Therese Andersson

7 april 2016 13:53

Hejsan, kikar strax in på eran! Ska göra i ordning några inlägg bara. Tack så mycket:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 5 maj 2016 16:20


Igår klockan två ungefär var jag klar för dagen och har nu ledigt fram till måndag. Det är galet varmt ute, trots jag bor där de aldrig brukar vara någon värme alls, ser att många har tagit fram fin bilarna och steker runt. Vaknade ungefär vid nio ti...

Av Therese Andersson - 1 maj 2016 19:58

Idag är jag fruktansvärt less, av olika skäl.  Min mamma kom ungefär vid 17-18 tiden till fränsta för att hämta mig, att säga hejdå till pontus var de jobbigaste på länge, ha nu varit med pontus i ungefär 3-4 veckor nu kanske så de känns att vara u...

Av Therese Andersson - 28 april 2016 23:05


Nu är det torsdag kväll, klockan närmare tolv och jag gäspar för fullt. Idag for vi till Sundsvall, först till sjukhuset och höjdpunkten där var min räkmacka!! Dock ville pontus ej pussa med mig sedan haha. Sen for vi till media för att hämta ut pont...

Av Therese Andersson - 26 april 2016 12:45


Nu har jag suttit och lagt ihop lite på vad jag kommer göra fram till fredag. Varför jag inte tog med lördag och söndag är för att jag ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med Pontus, och vi är fortfarande hundvakt så vi har de vi gör. Hopp...

Ovido - Quiz & Flashcards