thereseeaanderssson

Direktlänk till inlägg 14 april 2016

Förlåt hörrni!

Av Therese Andersson - 14 april 2016 20:14

Hallå, förlåt för att jag har sagt bort mig ännu en gång. Som ni kanske har läst så skulle ju "frågor och svar" komma upp för flertal dagar sedan. Men den dagen den skulle publiceras på så fick jag nått fnatt och bara tog och for till pontus. Jag kommer hem på tisdag, och jag ska försöka slänga upp de inlägget ikväll men ska inte lova nånting längre haha. Veckan som har gått har jag inte gjort så mycket faktiskt. Gått runt och städat då min underbara pojkvän inte kan sköta sitt hem haha. Men jag går mer än gärna och städar, då han ändå bara spelar. Ikväll ska vi bara mysa och sedan duscha efter pontus är klar med sitt game. Jag lä somna fort och pontus läju gå ner och spela igen haha. På onsdag ska jag till skolan och skriva på något papper om distansen. Så ska jag kolla med dom ifall om vi kan göra en deal, att jag kommer efter lunch och är med på dom två sista lektionerna varje dag ist. Så är jag ändå på skolan. Innan jag far hem också så ska vi få kolla på dom där jätte söta valparna som ni sett bild på tidigare här, dom blir tolv veckor nästa fredag och då flyttar dom.. snyft. Men nu ska jag försöka göra iordning inlägget om 50 frågor och svar. Så de äntligen kan ta och komma upp på bloggen igen. Ha de bra sålänge nu!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 5 maj 2016 16:20


Igår klockan två ungefär var jag klar för dagen och har nu ledigt fram till måndag. Det är galet varmt ute, trots jag bor där de aldrig brukar vara någon värme alls, ser att många har tagit fram fin bilarna och steker runt. Vaknade ungefär vid nio ti...

Av Therese Andersson - 1 maj 2016 19:58

Idag är jag fruktansvärt less, av olika skäl.  Min mamma kom ungefär vid 17-18 tiden till fränsta för att hämta mig, att säga hejdå till pontus var de jobbigaste på länge, ha nu varit med pontus i ungefär 3-4 veckor nu kanske så de känns att vara u...

Av Therese Andersson - 28 april 2016 23:05


Nu är det torsdag kväll, klockan närmare tolv och jag gäspar för fullt. Idag for vi till Sundsvall, först till sjukhuset och höjdpunkten där var min räkmacka!! Dock ville pontus ej pussa med mig sedan haha. Sen for vi till media för att hämta ut pont...

Av Therese Andersson - 26 april 2016 12:45


Nu har jag suttit och lagt ihop lite på vad jag kommer göra fram till fredag. Varför jag inte tog med lördag och söndag är för att jag ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med Pontus, och vi är fortfarande hundvakt så vi har de vi gör. Hopp...

Ovido - Quiz & Flashcards