thereseeaanderssson

Direktlänk till inlägg 5 maj 2016

Långhelg och ny design

Av Therese Andersson - 5 maj 2016 16:20

Igår klockan två ungefär var jag klar för dagen och har nu ledigt fram till måndag. Det är galet varmt ute, trots jag bor där de aldrig brukar vara någon värme alls, ser att många har tagit fram fin bilarna och steker runt. Vaknade ungefär vid nio tiden idag, och kunde inte somna om så jag tog mig tiden för att baka lite, så fick bli kola kakor. Jätte goda. Så kokade jag även på lite ägg som jag kunde käka till frukost. Jag ska ju försöka med en stadigare frukost för att se ifall om jag i allmänhet fungerar bättre typ haha! Dock känner jag de att jag börjar må mycket bättre, ungefär fyra veckor kvar tills skolan är över och nu börjar allt närma sig. Ett år mellan mig och pontus, jag 16 år, sommarjobb, övningsköra, flytta möbler, flytta överlag. Ska bli sjukt kul! Senare på dagen tog jag mig en dusch sen gick jag ut på promenad för att möta mamma vid pizzan, nu i efterhand kände jag de att jag skulle duschat efter promenaden istället men skitsamma. Så vi käkade pizza idag, tappade bort telefonen så sprang å leta under tecke, kuddar, i kylskåpet, badrummet och i bilen.. Va den där? Nej, den var under min madrass i sängen. Så sjukt drygt att man har sprungit ut till parkeringen för att kolla där så ligger den typ i sängen i vilket fall. Fasiken va sur jag blev. Satt även och trixa på en ny design idag, och jag är nöjd för tillfället iaf, jag har ju ingen topp kvalitè blogg och de vill jag inte heller ha utan jag är inte så noga på saker. I slutet på juni får vi iaf ta hem vår lilla abel, vår kattunge. Kommer bli så mysigt. Pratar med pontus just nu eller ja, jag har haft han i skype i över 22 timmar haha men han brukar spela å prata med andra också så de är ju inte alltid vi. Har även märkt de att på kvällarna blir jag typ som ett barn igen, sådär mysig å gosig, ha snuttefilt å grejer, dock har jag ingen snuttefilt dock pontus kalsonger som är som en snuttefilt för mig. Blir så bölig på kvällarna och bara vill vara i hans famn, men som sagt inte lång tid kvar och börjar ju ändå må bättre så jag är glad, passa på och va ute nu allihopa medans vädret är bra, man vet ju aldrig med sveriges väder!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 1 maj 2016 19:58

Idag är jag fruktansvärt less, av olika skäl.  Min mamma kom ungefär vid 17-18 tiden till fränsta för att hämta mig, att säga hejdå till pontus var de jobbigaste på länge, ha nu varit med pontus i ungefär 3-4 veckor nu kanske så de känns att vara u...

Av Therese Andersson - 28 april 2016 23:05


Nu är det torsdag kväll, klockan närmare tolv och jag gäspar för fullt. Idag for vi till Sundsvall, först till sjukhuset och höjdpunkten där var min räkmacka!! Dock ville pontus ej pussa med mig sedan haha. Sen for vi till media för att hämta ut pont...

Av Therese Andersson - 26 april 2016 12:45


Nu har jag suttit och lagt ihop lite på vad jag kommer göra fram till fredag. Varför jag inte tog med lördag och söndag är för att jag ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med Pontus, och vi är fortfarande hundvakt så vi har de vi gör. Hopp...

Av Therese Andersson - 25 april 2016 12:16

Hallå igen, nu kommer inlägget där jag berättar om vad som har gjorts under tiden jag inte har bloggat. Idag är det måndag, förra tisdagen åkte jag och pontus till min mamma för att vara där några dagar. Vi gjorde faktiskt inget speciellt mer än att ...

Ovido - Quiz & Flashcards