thereseeaanderssson

Direktlänk till inlägg 1 maj 2016

1 Maj

Av Therese Andersson - 1 maj 2016 19:58

Idag är jag fruktansvärt less, av olika skäl. 

Min mamma kom ungefär vid 17-18 tiden till fränsta för att hämta mig, att säga hejdå till pontus var de jobbigaste på länge, ha nu varit med pontus i ungefär 3-4 veckor nu kanske så de känns att vara utan honom. Och eftersom att det är ungefär elva mil hem igen så pratade jag och mamma en hel del om lite allt möjligt. Vilket var behövligt, att bara få tid att prata med sin mamma betyder mycket. Har ju inte blivit de så mycket då jag vart hos pontus. På ett sätt är det skönt att vara hemma men på ett sätt inte. Och nu är jag så känslig på allt, bara av att se pontus fick mig att gråta, höra hans röst fick mig att gråta, av de han skrev till mig på sms började ja gråta för.. jätte jobbigt! 

Imorn är det skola som gäller, tror att jag går till kvart i två eller nånting, ledig på torsdag eftersom att det är röddag så de är väl nånting bra och nånting att se framemot. Ligger nu i sängen för att gruva mig för att ta mig till duschen, brukar alltid börja må illa i duschen och svimfärdig, och nu har jag inte en pontus där som tar emot mig ifall ja skulle tuppat av som jag har gjort tidigare. Även proppat i mig pizza, så är mätt, och känner mig lagomt svullen om magen.

Nog för skrivandet nu idag, ska fortsätta skriva lite på mitt inlägg som kommer upp senare, när vet jag inte och verkligen inte idag. Men de ska jag göra sen packa upp alla mina saker, snodde med mig ett par kalsonger utan pontus också haha, så ja kan ha som snuttefilt! Ha en bra kväll nu och ha ett glatt humör imorn, trots de är måndag. 

Vårt lilla gaming ruuum! Sjukt nice.

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 5 maj 2016 16:20


Igår klockan två ungefär var jag klar för dagen och har nu ledigt fram till måndag. Det är galet varmt ute, trots jag bor där de aldrig brukar vara någon värme alls, ser att många har tagit fram fin bilarna och steker runt. Vaknade ungefär vid nio ti...

Av Therese Andersson - 28 april 2016 23:05


Nu är det torsdag kväll, klockan närmare tolv och jag gäspar för fullt. Idag for vi till Sundsvall, först till sjukhuset och höjdpunkten där var min räkmacka!! Dock ville pontus ej pussa med mig sedan haha. Sen for vi till media för att hämta ut pont...

Av Therese Andersson - 26 april 2016 12:45


Nu har jag suttit och lagt ihop lite på vad jag kommer göra fram till fredag. Varför jag inte tog med lördag och söndag är för att jag ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med Pontus, och vi är fortfarande hundvakt så vi har de vi gör. Hopp...

Av Therese Andersson - 25 april 2016 12:16

Hallå igen, nu kommer inlägget där jag berättar om vad som har gjorts under tiden jag inte har bloggat. Idag är det måndag, förra tisdagen åkte jag och pontus till min mamma för att vara där några dagar. Vi gjorde faktiskt inget speciellt mer än att ...

Ovido - Quiz & Flashcards