thereseeaanderssson

Direktlänk till inlägg 8 april 2016

Pontus

Av Therese Andersson - 8 april 2016 11:15

Åh, jag har blivit frågad om en sak, och de är att göra ett inlägg om och till min pojkvän. 

Om hur vi träffades, och lite hur han är. Och varför inte? 


Jag och min pojkvän träffades för första gången i en bil, det var kring midsommar. Lite innan de, vid maj kanske. Har jag för mig. Första eller andra kvällen vi var med varanda plus två till som kände varandra och därefter träffades jag och pontus. Men iaf, efter första eller andra kvällen så frågade pontus mig genom snap, fast vi var med varandra ifall om det var något, eftersom att jag såg nedstämd ut. Jag minns faktiskt inte vad jag svarade, men han var så otroligt gullig mot mig. Han verkligen fanns där för mig sen dag ett, och efter första kvällen tillsammans och vi skulle hem så fick jag en kram och vi skrev till typ två på natten. Ja, jag var förälskad. Och det var just därför jag mådde så jäkla kasst eftersom att jag gillade en kille som är 6 år äldre, jag trodde aldrig jag skulle ha en chans på honom för åldersskillnaden. Men, då började han även få känslor för mig. Jag bara sken upp och kvällen han kom för att lämna sin keps till mig fick jag även min första kyss. Eller, kanske en snabb puss i ungefär 2 sekunder så kyss vare kanske inte men fick iaf en puss. När dom åkte så minns jag att jag grät hela vägen hem, och hur jag luktade i kepsen. Den luktade sååå pontus. Sen kom vi in i juni månad, det var crousing här där jag bor. Vi står och kramas så säger han till mig, "är du min nu?" och det var då, 27 juni som vi blev tillsammans. Snart tio månader sen. 

 

Pontus är den mest underbara jag har träffat, man kan inte må dåligt med en sån kille. Med honom mår jag bra. Vi kan som i alla andra förhållanden bråka ibland, men har inte varit stora bråk hela tiden, de har hänt men inte ofta. Vi känner att vi är på ett sånt läge nu att vi vill bo tillsammans, och eftersom att jag bor med min mamma och pontus bor själv i ett hus så kommer jag flytta dit. Jag är evigt tacksam över att få ha honom, och att han bara är min. Kunde inte haft någon bättre, och det härligaste är att vi kan prata om allt, och tomprata. Han är en snäll och hjälpsam kille, envis så att man knappt ens få köpa två drickor åt han... Men som sagt, vi är i ett förhållande och ibland betalar pontus åt mig och ibland betalar jag åt pontus. Det går jämt upp. 

 

Om du någon gång i ditt liv pontus läser detta, så kom ihåg det att jag är förevigt din  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 5 maj 2016 16:20


Igår klockan två ungefär var jag klar för dagen och har nu ledigt fram till måndag. Det är galet varmt ute, trots jag bor där de aldrig brukar vara någon värme alls, ser att många har tagit fram fin bilarna och steker runt. Vaknade ungefär vid nio ti...

Av Therese Andersson - 1 maj 2016 19:58

Idag är jag fruktansvärt less, av olika skäl.  Min mamma kom ungefär vid 17-18 tiden till fränsta för att hämta mig, att säga hejdå till pontus var de jobbigaste på länge, ha nu varit med pontus i ungefär 3-4 veckor nu kanske så de känns att vara u...

Av Therese Andersson - 28 april 2016 23:05


Nu är det torsdag kväll, klockan närmare tolv och jag gäspar för fullt. Idag for vi till Sundsvall, först till sjukhuset och höjdpunkten där var min räkmacka!! Dock ville pontus ej pussa med mig sedan haha. Sen for vi till media för att hämta ut pont...

Av Therese Andersson - 26 april 2016 12:45


Nu har jag suttit och lagt ihop lite på vad jag kommer göra fram till fredag. Varför jag inte tog med lördag och söndag är för att jag ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med Pontus, och vi är fortfarande hundvakt så vi har de vi gör. Hopp...

Ovido - Quiz & Flashcards