thereseeaanderssson

Direktlänk till inlägg 18 mars 2016

Sover som en kratta

Av Therese Andersson - 18 mars 2016 03:00

Helt ärligt så vet jag inte vad som händer med mig, jag sover allt mindre på nätterna och mer på dagen. Idiot förklara mig inte med att jag har vänt dygnet för jo ja de kanske jag har men då jag får till mina rutiner så sover jag, vaknar, sover, vaknar om och om igen. Till slut blir man arg och frustrerad, nästan så att man vill nån ska klappa till mig så ja deckar istället. Jag brukar kunna lägga mig i bra tid, men att vakna flera gånger och bara vrida på sig tär. Tillslut gör man ju de dummaste och de är ju att ta fram telefon eller gå upp på toa och se ljuset där man blir pigg, iaf jag blir pigg utav att ha tänt och många andra också, så ensam är jag ju inte men de är så jobbigt. Som nu, nu är klockan lite över tre, och vad gör jag? Jo jag ligger med datorn i knät och bloggar.. Medans min pojkvän sover och han som brukar spela halva nätterna. Imorgon blir jag hemma, jag klarar inte av dagen imorgon och de är av olika själ, jag har knappt sovit och jag har så ont i min mage efter att ha tagit tre olika tabletter, och ni behöver ni inte börja undra om vad jag sysslar med. För ena är ipren, sen min järntablett då jag har lågt järnvärde och den sista är för att mitt hår ska växa snabbare och bli tjockare, observera att det är håret på huvet jag menar haha! 


Nu börjar natt humorn komma så får väl börja släcka ner här sen vrida och vända på mig tills jag somnar. Så får väl ni fortsätta sova så sött.... Eller så får ni stackare som läser detta nu även ta och blunda. Godnatt påer     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 5 maj 2016 16:20


Igår klockan två ungefär var jag klar för dagen och har nu ledigt fram till måndag. Det är galet varmt ute, trots jag bor där de aldrig brukar vara någon värme alls, ser att många har tagit fram fin bilarna och steker runt. Vaknade ungefär vid nio ti...

Av Therese Andersson - 1 maj 2016 19:58

Idag är jag fruktansvärt less, av olika skäl.  Min mamma kom ungefär vid 17-18 tiden till fränsta för att hämta mig, att säga hejdå till pontus var de jobbigaste på länge, ha nu varit med pontus i ungefär 3-4 veckor nu kanske så de känns att vara u...

Av Therese Andersson - 28 april 2016 23:05


Nu är det torsdag kväll, klockan närmare tolv och jag gäspar för fullt. Idag for vi till Sundsvall, först till sjukhuset och höjdpunkten där var min räkmacka!! Dock ville pontus ej pussa med mig sedan haha. Sen for vi till media för att hämta ut pont...

Av Therese Andersson - 26 april 2016 12:45


Nu har jag suttit och lagt ihop lite på vad jag kommer göra fram till fredag. Varför jag inte tog med lördag och söndag är för att jag ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med Pontus, och vi är fortfarande hundvakt så vi har de vi gör. Hopp...

Ovido - Quiz & Flashcards