thereseeaanderssson

Direktlänk till inlägg 3 april 2016

Ångest

Av Therese Andersson - 3 april 2016 22:07

Vet inte vart jag ska börja, ska inte ens förklara mig om varför jag inte har gjort något inlägg. 

Idag runt sju tiden kom jag hem, från en vecka hos pontus. Och jag mår redan piss, men försöker hålla mig uppe i vilket fall för min familjs och pontus skull. Imorgon är det skola, inte alls taggad. Så sjukt le på denna skola så de är sinnessjukt. Jag vill bara bort, härifrån och iväg. Kortfattat. Men, till mitt påsklov. Påsklovet har varit bra, mest bara för att jag fått spendera tid med min älskling. Men utöver det har vi kollat hundvalpar, följt med pontus pappa på en avrättning. Döm mig inte nu men JA han blev tvungen att skjuta en ko. MEN kon led, den hade problem med ett ben och kunde inte ha kvar hon eller henne. Så de har jag fått sätt, rätt häftigt meen inget jag skulle vilja se till vardags. Så efter de så skulle jag promt se i slakteriet också där kon var, och ni som känner mig jag är typ livrädd och äcklad för minsta lilla. Men men, jag ville se. Men såg bara tills kon inte hade något skinn sen ville jag inte mer. Huvva. Livet är inte alltid rättvist. Sen har vi grillat, hade två vänner här sen kom svärfar över och drack lite han med. Lyssnade på lite musik och för grabbarna som skruvade dator. Jag ska föresten få en riktig speldator, troligtvis. Såå glad! Så köpt en skärm nu, tror de var en 24tum om man säger så, vad vet jag. Så sen ska jag bara sätta igång och spela, vad de vettefan mer än sims haha.. Men sen har vi nog inte gjort så mycket, vi käkade en pizza idag och bara myste. Saknar min fina lilla kille så enormt, fast bara gått nån timme. Älskar honom över allt annat. Men, nu till slutet av de hela så ska jag strax försöka sova, ska kolla lite på big brother från säsong 8 haha. Och sen börja blunda med tanke på att de blir upp tidigt imorn. Godnatt på er så får ni lite bilder också!

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 5 maj 2016 16:20


Igår klockan två ungefär var jag klar för dagen och har nu ledigt fram till måndag. Det är galet varmt ute, trots jag bor där de aldrig brukar vara någon värme alls, ser att många har tagit fram fin bilarna och steker runt. Vaknade ungefär vid nio ti...

Av Therese Andersson - 1 maj 2016 19:58

Idag är jag fruktansvärt less, av olika skäl.  Min mamma kom ungefär vid 17-18 tiden till fränsta för att hämta mig, att säga hejdå till pontus var de jobbigaste på länge, ha nu varit med pontus i ungefär 3-4 veckor nu kanske så de känns att vara u...

Av Therese Andersson - 28 april 2016 23:05


Nu är det torsdag kväll, klockan närmare tolv och jag gäspar för fullt. Idag for vi till Sundsvall, först till sjukhuset och höjdpunkten där var min räkmacka!! Dock ville pontus ej pussa med mig sedan haha. Sen for vi till media för att hämta ut pont...

Av Therese Andersson - 26 april 2016 12:45


Nu har jag suttit och lagt ihop lite på vad jag kommer göra fram till fredag. Varför jag inte tog med lördag och söndag är för att jag ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med Pontus, och vi är fortfarande hundvakt så vi har de vi gör. Hopp...

Ovido - Quiz & Flashcards